Everything is me

My photo
Well, everyone says that they are only an ordinary person, but for me i always know that i have something .like something extra and that's why i am completely different

Saturday, December 1, 2012

Ekspo MAIK terbaikkk !

Assallamualaikum

Acono sehat blako kow?
*ahak*
bajet budak kelantan je bace

okey! walaupon hari2 cuti ku ini dipenuhi dengan tusyen je memanjang tetap aku rasa BOSAN . well study is not a fun thing right ?

RIGHT ??

and alhamdullillah ler terbukak mata parents aku nak melawat "istana raja" . it seems that lawat istana is more interesting than updating social network .

haha ,TOTALLY !

Korang mesti terkaget gitu kan, aku ni ada darah kerabat diraja ker .. haha
macam nie cito ehh, kat istana kelantan ada buat Ekspo sempena Ulangtahun ke-100 penubuhan Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (MAIK) selama sebulan dari 1Nov hingga 6Dis .
so kitorang ape lagi , benda yang membuatkan kami teruja gitu terus nak pegi lawat.

PERASAAN ??
well pertama kali sebagai rakyat kelantan menjejakkan kaki di istana memang rasa FUYOOOO !!
ye la sultan mana yang bagi rakyat masuk dalam castle dia ?? of course la takde and sebab tuh our sultan ROCKS !! hahhak =D

when aku dalam istana tuh , macam biase lah feeling kerabat diraja tu melebih . haha taknak kalah kot !






Ini baru entrance belum inside the castle lagi but so sedey dalam istana tak boley amik gambar . huk =(
tapi takpe dapat tengok pameran dalam istana pun dah kira OK !

kat pameran tu ada tunjuk replika pedang sahabat2 nabi. shonok la dapat tengok pedang dulu2.
then, ada jugak replika rumah rasullullah , bila aku masuk tu memang rasa overwhelmed sangat ,macam masuk ke rumah nabi betol2.

dan bila aku tengok tempat tidur dan tempat nabi beribadat, tetiba aku rasa sebak kat dada. ya allah, kecik je ruang tidur dan beribadat nabi.
memang aku rasa nak nangis tapi terpaksa kontrol

huh !
so begitulah pengalaman aku ..
salam ~


No comments:

Post a Comment